Logistiek
Logistieke zaken voor inkopers
Als je bij Plantion inkoopt, profiteer je ook van een professionele logistieke afhandeling. Lees hier alle logistieke zaken voor inkopers.
Onze distributiemedewerkers zorgen ervoor dat jouw aangekochte producten uiterlijk binnen een uur na het veilen voor je klaarstaan. Zo kun je met je producten aan boord weer snel op weg naar jouw winkel.
Onze mensen helpen je ook graag met vragen over fust (verpakkingsmateriaal), ladingdragers (stapelwagens en Deense containers), tijdelijke opslag (gekoeld/ongekoeld) en alle mogelijke andere logistieke vragen. Bekijk het Denensaldo in het Avalanche-systeem.
Vragen over logisiek? Wij hebben de antwoorden
Wij helpen je graag op weg
Ja, dat kan. Voor meerdere inkopers moeten extra aanmeldcodes worden aangevraagd, zodat iedere inkoper toegang heeft tot het inschrijvings- en aankoopproces.
Na inschrijving ontvang je een inlogcode voor de webshop. Hiermee kun je op elk moment van de dag en vanaf iedere locatie producten kopen in de door jou gewenste hoeveelheden. Gekochte producten worden door Plantion zoveel mogelijk tegelijk met jouw klokaankopen geleverd en afgerekend.
Voor aanmelding of vragen over de webshop kun je contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@plantion.nl of +31 318 66 17 70.
Inschrijven bij Plantion is mogelijk als je een groene wederverkoper bent, zoals een bloemist, tuincentrum of hovenier. Voor hardware- of woonwinkels geldt een apart inschrijfformulier via het Groothandelscentrum Plantion.