Contact
Heb je vragen of wil je meer informatie?
Wij hebben de veelgestelde vragen voor je op een rij gezet. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via het formulier.
Als je jouw pincode kwijt bent, kun je een nieuwe aanvragen door contact op te nemen met de klantenservice via 0318-66 17 70.
Bestellingen voor bemiddeling kun je per e-mail doorgeven via bestellingen@plantion.nl. Liever telefonisch contact? Bel dan naar 0318-66 17 70.
Bij aankopen bij Plantion betaal je standaard via automatische afschrijving, zonder extra kosten. Pinnen is alleen bij uitzondering mogelijk (niet voor online-aankopen) en kost €10 per factuur. Contante betaling is niet toegestaan.
Je mag plaatsnemen en inloggen op alle plekken waar geen reservering in de display staat. Als er een reservering wel staat, maar de koper niet aanwezig is om 06:00 uur, vervalt die reservering voor die dag en kun je daar ook plaatsnemen en inloggen.
De boxhouders bevinden zich in het gebouw naast de docks van Plantion.
Je kunt producten laten bezorgen via de Plantion Bezorgservice. Ga naar de Bezorgservice-pagina op de website voor meer informatie en om een levering aan te vragen.
Om een vast bankje bij de Klok te reserveren, neem je contact op met relatiebeheerder Patricia Willemsen via +31 318 66 17 97 of patriciawillemsen@plantion.nl.
Ja, de producten van Plantion Shop & Go, die online via de webshop te koop zijn, kun je ook fysiek bekijken in onze showroom. De showroom is gevestigd bij het Groencentrum.
Je logt in door je kopernummer in te voeren in de display op je zitplaats. Als er twee personen tegelijk met hetzelfde nummer inkopen, voeg dan een 1 of 2 toe achter het kopernummer (bijvoorbeeld 223331 of 223332).
Via Plantion Bemiddeling krijg je toegang tot een netwerk van zorgvuldig geselecteerde kwekers in Israël, Europa, Afrika en Zuid-Amerika. Dit maakt het mogelijk om grotere partijen bloemen of planten in te kopen voor jouw klanten, acties of evenementen.
Voor aanmelding of meer informatie kun je contact opnemen met de klantenservice via klantenservice@plantion.nl of 0318-66 17 00.
Bij Groothandelscentrum Plantion kunnen alleen branchegerichte wederverkopers inkopen, zoals bloemisten, tuincentra en hoveniers. Dit beleid zorgt dat je uitsluitend branchegenoten tegenkomt.
Bij Buurman Planten, Zalam B.V. en Goedegebuure & de Mooij kunnen alleen ‘groene wederverkopers’ inkopen.
Bij Alflora en TICA is de doelgroep breder, ook cadeauwinkels, interieurinrichters en kwekers (voor verpakkingsmaterialen of toegevoegde waarde) kunnen hier terecht.
Wil je klant worden? Vul dan het aparte inschrijfformulier in.
Als je handel mist of een reclamatie hebt, meld dit dezelfde dag bij het servicepunt, zodat medewerkers het product kunnen opsporen.
Transport B&M geleverde handel: Meld dit op de dag van binnenkomst via servicepunt@plantion.nl.
Kwaliteitsproblemen: Neem contact op met het Keurteam via keur@plantion.nl, inclusief een foto van het product als bijlage.